بخش داخلی و عفونی

خدمات تخصصی داخلی وعفونی کلینیک سپهرپارسیان

جراحی داخلی و عفونی

تخصص داخلی مادر طب در دنیاست و متخصص داخلی با پیشگیری، تشخیص و درمان طیف وسیعی از بیماری ها سروکار دارند.
بخش تخصصی داخلی کلینیک سپهرپارسیان با بهره مندی از تجربه و دانش پزشکان برجسته، با ارائه خدمات پیشگیری، تشخیص و درمان طیف وسیعی از بیماری ها، شامل انواع سرطان، دستگاه گوارش، کبد و کلیه، عفونی، غدد، تیروئید، کم خونی و… در خدمت شماست.

بیماری‌های عفونی، بیماری‌هایی هستند که می‌توانند از فرد مبتلا به افراد دیگر منتقل شوند. به پزشکی که به بررسی، شناخت و درمان این نوع بیماری می‌پردازد؛ پزشک متخصص بیماری‌های عفونی گفته می‌شود. از آن‌جایی که در بیماری‌های عفونی فرد مبتلا می‌تواند بیماری را به دیگر اشخاص انتقال دهد باید به‌محض بروز علائمی، مانند تب، حالت تهوع، استفراغ و موارد این چنینی به پزشک مراجعه کنیم.

خدمات قابل ارائه:

  • ویزیت متخصص داخلی
  • چکاپ و معاینات دوره ای
  • تشکیل پرونده و ارزیابی وضعیت سلامت
  • کولونوسکوپی
  • خون و آنکولوژی
  • کلیه و نفرولوژی
  • غدد و تیروئید

سوالات متداول درباره بیماری های داخلی و عفونی

  • آیا جای زخم های ناشی از جراحی مانند لیپوساکشن، از بین می رود و راه درمانی دارد؟

    هرچه زودتر اقدام به رفع این اسکارها کنید نتیجه ی مطلوب تری کسب می کنید. اسکارهای قدیمی تر کمی دیرتر رفع می شوند. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر می توانید، با کلینیک درمانی دکتر زخم تماس بگیرید و با تعیین وقت قبلی ، به منظور درمان جای زخم ناشی از جراحی خود، مراجعه کنید. با معاینه ی پزشک ، جای زخم بررسی می شود و بهترین تکنیک درمانی برای آن لحاظ می شود.

  • مادرم دچار بیماری دیابت می باشد، هنگامی که دست ویا پای او زخم می شود، زخم هایش حالت عفونی پیدا می کنند، علت این موضوع چیه ؟ راه درمانی دارد؟

    بله این مشکل قابل حل و درمان می باشد. معمولا این نوع از زخم ها با معاینات پزشکی بهتر بررسی و راه درمان آن ها تشخیص داده می شود. به همین منظور بهتر است به مرکز درمانی مراجعه کنید تا متخصصین بررسی های لازم را انجام دهند و راه درمانی مناسب را ارائه دهند.

  • زمانی که برش یا خراشیدگی در جایی از بدنم اتفاق می افتد ، مدت زمان زیادی طول می کشد تا خونریزی قطع شود. علت این اتفاق چیست؟

    این امر به عوامل متعددی بستگی دارد. عواملی همچون مصرف دخانیات ، عدم وجود پاره ای از ویتامین ها و مواد غذایی ، بیماری دیابت و مشکلات کلیوی سبب بد زخمی و یا دیر جوش خوردن زخم می شوند. نیاز است فردی با این مشخصات به مرکز درمانی دکتر زخم مراجعه کند تا با انجام آزمایش هایی علت این امر بررسی شود و راه درمانی آن مشخص گردد و در جهت آن اقدامات لازم انجام شود.

  • علت درد شدید روده به هنگام اجابت مزاج چیست ؟

    بیماران مبتلا به یبوست با علائم اختلال دفع ،دیر به دیر دستشویی رفتن، مدفوع سفت، مستعد علائم بیماری های اطراف مقعد نیز هستند ،  مدفوع سفت همراه با زور زدن باعث خراشیدگی در مقعد یا شقاق یا ترک یا فیشر می شود با این عمل احتمال برجسته شدن عروق وریدی مقعد که هموروئید نامیده می شود زیاد است. 

  • احساس مسمومیت پس از صرف صبحانه

     تهوع پس از غذا می تواند به علت رفلاکس یا برگشت ترشحات اسیدی معده به مری یا سوء هاضمه باشد اگر این علائم بیش از یک ماه به طول انجامد یا فرد بالای 50 سال باشد یا همراه با استفراغ مکرر و مشاهده خون در استفراغ ، مدفوع سیاه و شل باید در اسرع وقت جهت اندوسکوپی با پزشک مشورت کند. 

  • سنگ کیسه صفرا چیست و درمان چگونه است ؟

    سنگ کیسه صفرای بدون علامت نیاز به جراحی ندارد. اگر اندازه سنگ از 3 سانتی متر بزرگتر باشد و یا دور کیسه صفرا را آهکی کرده و بیمار با شرایط عدم دسترسی به پزشک مواجه باشد سنگ خارج می شود در غیر اینصورت نیازی به عمل ندارد. 


ارتباط با واحد داخلی و عفونی

05138331701-5
تلفن تماس
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
ایمیل

خبرنامه کلینیک داخلی وعفونی

برای دریافت خبرنامه و آفرهای ما عضو شوید